Blog moldaketa, garai berriekin bat XD

Entzun arren, entzun arren! 😄 (badirudi txikitan Orioko kanpiñean entzuten nuena bezlaakoa kar kar kar)

Ez dakit ohartu izango zareten edo ez, moldaketa batzuk egin ditut blogean eta azkenean…. lortu dut Lisboako esperientziari tartetxo bat egitea. Atal ugari “kendu” (komatxoen artean ze berez ezkutatu ditut, ez ditut guztiz ezabatu, badakizue, blogen gauzak!) ditut oraintxe bertan, eta oraingoz atal horiek erabiltzeko asmo edo bestelakorik ez dudanez ba pentsatu dut: eta zergatik ez? Eta pena askorik gabe hala egin dut. zaska!

Lisboako esperientzaren berri izan nahi baduzue badakizue nora jo: nire blogera. Lisboko bizipenen berri zaharrak irakurri gura baduzue sakatu Lisboa atalean (bai, ez nago oso inspiratuta gaur atalen izenak asmatzeko. Proposamenik izatekotan utzi komentario bat!)

Espero dut gustoko izatea idazten joanen naizena.

Hemendik, Lisboatik zuzen zuzenean!

On egin!

Responder

