[Leioatik! AT] Ez Roma, ez Bolonia. Lisboa

Askotan entzun izan nuen, unibertsitatera sartu aurretik Erasmus hitza unibertsitate hitzaren atzetik. Askotan, gehienetan, ikasketa arloa alboratuta geratzen zen entzuten nituen kontakizunetan, egun bat bestearen atzetik parrandan pasatzearren.

Azkenean unibertsitatean sartu nintzen. Kazetaritza ikasi nahi nuen eta nire herritik Leioara joan behar izan nuen euskaraz ikasi ahal izateko. Bertan ere, lehenago entzunak nituen kontakizunak entzuteko aukera izan nuen 1. eta 2. mailetan zehar.

Erasmus, Orgasmus.

Azkenean urtebetez beste herrialde batera ikastera joatekoa aukera heldu zitzaigun 2.mailan geundenoi. Gogoratzen dut Erresuma Batura edo Irlandara joateko nere nahia zapuztuta ikusi nuela Erasmus eta bestelako programen inguruko batzar informatiboan, leku ezberdinen zerrenda ikusterakoan. Ez neukan aukerararik, ez Irlanda ezta Erresuma Batuan ez zegoelako erasmusik egiteko aukerarik. Hortaz, Italia bihuru zen nire nahia.

Oh Erroma, que bella!

Roma lehengo, Bolonia bigarrez. Ba ez! Azkenean Lisboa izan zen eskeini zidaten helmuga. Bitan pentsatu gabe, eta egia esan Lisboan asko pentsatu gabe onartu egin nuen. Argi neukan, kanpoan ikasi nahi nuela hurrengo ikasturtean, eta antza zenez Lisboa izango zen nire helmuga.

Paper sinaketa, urduritasuna, email bonbardeoak, azterketak eta uda.

Barañaingo jaiak, San Ferminak, Kale-Jira; Koadrlila, aspaldiko lagunak, ezagunak..

Momentu ahaztezin asko.

Agurrak.

9-10 hilabete, hiri berri bat.

Lisboa.

Lisboa

Responder

