Etengabeko sprinean, amildegia

Sei hilabete dira azkenekoz idatzi nuenetik.

Urria zen eta karrerako azken ikasturtea hasi berria nuen.

Geroztik asteak, hilabeteak igaro dira.

Gauza aunitz bizitzeko parada izan dut.

Jaio nintzen egunetik egin bezala, egunero zeozer berria ikasi dut.

Gauza batzuk hodeietara eraman naute.

Beste batzuk, ordea, erraiak zuritu dizkidate.

Ez naiz ixildu.

Ez naiz ixilduko.

Amildegia.

Izuak nere barrenak gatibu egin ditu.

Beldurra izan dut.

Amildegia.

Munduaren amaiera gertu dagoela dirudi.

Amildegira gerturatu naiz.

Poliki-poliki.

Beldur izan naiz.

Metro bat. Beste bat.

Malkarraren mugan nago.

Behera begiratzeko beldurra izan dut.

Behera begiratu dut.

Gorputza dantzan jarri zait.

Urduritasuna,

Beldurra.

Beldurra?

Ez.

Amildegia.

Responder

